lördag 13 september 2008

Måndag

Efter mycket tjat under helgen, från alla håll och kanter kändes det som, så visst. Det var ju bra att boka på söndagen och packa väskorna ännu en gång. Det var dax att göra Östersjön osäker igen... Cinderella here we come. Denna resa var det två band som spelade, Kindbergs & Micke Ahlgrens. Det här lilla resan vart mycket lugnare än den förra... dock mycket mysigare vill jag lova. *blink, blink* Kul vi hade... Nästan en repris av förra kryssningen. Blir väl lätt så antar jag. Bara jag och Cissi som åkte men vi vart ett litet "gäng" till slut. Vart presenterad för en person som gjorde ett ganska så starkt intryck, en som jag ännu inte kan sluta tänka på. Såå jäkla trevlig och rolig. Slog på stort och smakade på min första Bloody Mary.. Uhh fy va vidrig! Skulle inte ens ta en sådan som den var gratis!! Ett riktigt drag var det nere på discot och det vart även "lilla efterfesten" i vår hytt. halv 10 tiden på förmiddagen kom man i säng och fick någon timmas sömn. Trött var jag men ack så kul vi hade! dagen efter vart lugn... Ingen bakfylla =) tack och lov! Vart lite lite snabb mys innan det var dax att röra på sig hemåt. Lite tråkigt att kryssningarna bara är 24 timmars som vi åker på.Något längre tycker jag allt att dom kan vara. Tiden går ju så fort när man har roligt! Men det var skönt att få komma hem... Nu dröjer det ett litet tag till nästa kryssning antar jag.
Kram Kram

Inga kommentarer: