måndag 7 september 2009

En helt vanlig kväll på dans eller... =D

Ja för några veckor sedan bar det av till Harrys. Jag, Linda, Sussie och Benny passa på när Casanovas skulle spela lr rättare sagt Henrik Sethssons Band som dom kallar sig vid dessa tillfällen. Jag och Linda var lite tidiga så vi hänge en sväng i baren och väntade in dom andra. Eftersom dom inte skulle börja spela förrän ganska så sen så blev det mest till att sitta och prata, smarra i sig dom goda drinkarna och bara va... Träffa på en hel del gamla ansikten, riktigt trevligt =) Efter mycket om och men var det dax och grabbarna körde igång. Dunder och brak! Men va dom är bra!! Vi fick en ganska så bra stå plats och vi digga på där i godan ro, vissa mer än andra *ler oskylldigt* =D Sen talde kära Henrik (sångaren) om att han behövde lite hjälp med en låt som inte passa en karl att sjunga så han tyckte att det var dax att få lite hjälp. Jimpan ut i publik havet och försökte fiska men fick inte så bra med napp. Plötsligt vänder han sig om stirrar och går rakt emot mej. Helvete det händer bara inte! Aldig i hela mitt liv! Tankarna snurra vildt dom ynka få sekunderna. Tar tag i min arm och börja slita... äh va fan man lever bara en gång så jag upp där som aldrig för. Snacka om att jag ägde!! *asg* Inte nog med det, nykter var jag oxå lr snarare lite salongs berusad men ändå. Trodde jag aldrig om mej själv. Va jag kan =) Innan dom körde igång börja paniken smått krypa på kan jag lova. Hade ju ingen aning om vad det skulle vara för låt... Tänk om jag inte kan den, va fan ska jag göra då? Bara le och tralla me? Men icke sa nicke... Det var allt Lena PH - Ont det gör ont och klart man kan den. Jag rocka väl på som aldrig förr och Henrik putta till på mej och "viska" lite smått - ta i nu då - Åh herre min skapare jag vråla på där i micken med min ljuuuva stämma... (hmm lr inte!) Sången ska jag väl inte satsa på men kul var det kan jag lova! =D Dansbands drottning för en kväll! Låten var slut och jag trippa ner och sen flög resten av kvällen iväg. Synd bara att dom spela i ynka 45min. När dom var klara så var det bara att tralla ner mot baren igen. Klockan blev två, stängning och vi packa i oss i bilen efter mycket om och men och rulla hemåt igen. Mer sånna kvällar tack!!
Kram Kram

Sussie, Linda & Benny
Sussie & Jag
Black Is Black

Henrik Sethssons Band
Casanovas






Åh alla omkriiiiiiiiiiiiing
Dom märker ingentiiiiiiiiiiiiing!
P.S Inte nog med det... fick nummret oxå ;o)
Härligt *asg* D.S

Inga kommentarer: