tisdag 28 april 2009

Dax för dans igen...

I lördags så drog jag, Sussie, Sofia, Veronika och Benny till Lidköping på dans. Det var Kindbergs och Bhonus på ena banan och Streaplers och Bengt Hennings, lr va dom nu heter, på andra banan. Japp 4 band och en toppen kväll! Träffades hemma och Sussie, som vanligt, och tog lilla groggen och börja fixa sig för kvällen. Packa in oss i bilen och sen bar det av. Bara 2 pisse-pauser denna gång, ganska bra vill jag lova =) Hade en grymt rolig kväll! Blev att man dansa loss ordentligt emellanåt... Med lite dricka som hjälp kan man tro sjäv att man skulle vara värlsbäst på att dansa men det tyckte nog inte dom utomstående *s* ja, sen hade man försökt att piffa till sig lite och det vart väl lite kort men trivdes i det! Hellre lite kort kort än att se ut som en prickig gräddbakels med en cirkus av färger! Vissa verkar ju vara färgblinda. Sätter ihop alla dess färger! uhhh! Skiter i vad folk säger för huvudsaken var ju att en person gillade det och faktisk därifrån idéen kom så det så! Minen var ju oslagbar i alla fall. Vilket smile =) Inte var det bara en massa röjj på dansgolvet utan det var en hel del foxx oxå. Har blivit allt mer och mer att man ger sig upp för att, i alla fall försöka, vara en av dom som nöter lite på golvet. Men klart att det måste bli lite ordning, vill ju att jag ska kunna bugga lite snart oxå. MÅSTE se till att lära mej mer ordentligt! Var inte hemma förrän 05.15 så snacka om att jag var trött. Som tur är så var jag kattvakt till min brors katter så jag hade hela lägenheten för mej själv... Var så tyst och lugnt vill jag lova! Jaha får vi se när det blir nästa gång då... Har allt redan börjats att planeras lite =)
Kram Kram

Inga kommentarer: