tisdag 28 april 2009

Tråkiga läkarbesök!

Ja för några veckor sedan var man på ett litet läkar besök. Självklart så var man ju nervös men inte hade jag en tanke... Trodde allt var som det skulle. Visst! Förra veckan var jag på återbesök vilket dom tydligt hade förklarat att om det inte var några fel så skulle dom inte höra av sig men lilla brevet hade dykt ner i brevlådan. Jo tack, var inte lite nojjig över det besöket men det första läkaren sa när jag väl satt mej att det INTE var canser! *pust* men hade dock stora cellförändringar och ska på ännu ett återbesök om 3 månade för att kolla så det inte har blivit värre plus att jag hade en jätte infektion som jag nu tar tabletter för. Ska knapra dom nu i en vecka och så ska infektionen vara borta, vilket känns skönt! Tydligen så var det inte den lilla infektionen heller och plus att jag har gått med det så länge, har själv inte märkt något, så skrev hon ut en dubbel dos åt mej. Ja, jag koller väl se ut som en piller burk efter denna kur =)
Kram Kram

Inga kommentarer: