onsdag 19 mars 2008

Då var det dax

Det är då här man ska dela med sej av sina tankar och åsikter m.m

Jaha då sitter man här....
Sa själv att jag inte skulle börja börja blogga men tycker nog var och varannan människa bloggar och det verkar ju ganska kul ändå såå..jaa, fick ta mej i kragen och fixa en lite sida jag oxå =)

Idag är det en sån där riktigt seg dag. Finns inte såå mycket att göra men jag ger mej nog av hem till Cissi en sväng på kaffe *mums*
Och grå mulet väder oxå =( ...inte alls såå skojj men snart är våren här, hoppas ja ialla fall.

Nee det kanske är på tiden att jag ringer Cissi och kollar om det finns något kaffe till mej.

Kram

2 kommentarer:

Mitt vita staket sa...

Ser man på fin fint ju..Kram

Anonym sa...

Klart du ska blogga! Skoj att läsa andras tankar och tyckande juh! Sedan e det juh ett finfint sätt att se vad vännerna har för sig! :) Kram