söndag 30 mars 2008

Söndags kväll

Då har man jobbat hela helgen...
Igår fick jag lite besök på jobbet av Dette och Erika. Kul att träffa dom lite sådär och inte bara ute på dans. Dette visade mej en riktigt fin ögonskugga som hon hade köpt. Mörk, mörk men ändå ganska klar lila....Jag skulle faktiskt kunna tänka mej den. Knäsvag för lila nyanser!
Sen har ju Madde, hon jobbar i leksaksaffären brevid, varit inne en del och babblat. Hon blev min "kaffe-partner" in crime denna helg =)

Torsdags kväll var jag, Cissi, Veronica och Benny iväg till Blue moon bar-Västerås på dans. Denna kväll var det inga mindre än Kindbergs som stod för musiken.



Var i valet och kvalet om jag överhuvudtaget skulle åka eller inte. Men efter mycket tjat från dom andra och ett samtal från Sussie =) så visst! Kvällen gick som vanligt. Cissi har fått riktig smak på att dansa foxx. Men nu väntar jag på att hon ska svänga sina lurviga i en bugg =)

Så kom fredagen och när man inte har någon lust att sitta hemma en fredags kväll så där så fick det bli ytterligare en dans. Åhh ja visst... Jag, Cissi och hennes kille, Janne, drog till Borgen-Norrköping. Även där var det Kindbergs som spelade. Båda kvällarna var toppen som vanligt!!! Men vi har nog aldrig haft det tråkigt på någon dans... -det blir va man gör det till- Men nu tror jag att det inte blir någon mer dans på en vecka eller två för nu har det vart en hel del på så kort tid. Jag känner mej lite, bara lite =) mättad.

Imorron blir det att ta nya tag för det är ju ännu en arbetsdag...
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså du gillade ögonskuggan så mycket? A själv har jag inte testat den ännu men den dagen den kommer väl den med... *s* :)
Kram