söndag 12 oktober 2008

Kvällen var lite rockig & vass

I torsdags eftermiddag, efter att ha tagit en dusch stod jag och gjorde mig i ordning. Tanken var ju den att jag skulle hem till Cissi men så slog det mig. Varför inte dra till Frimis ikväll igen istället för att sitta hemma och glo. Ringde Cissi och efter lite övertalan så jupp. Hade fått ett mess från Sussie om att hon oxå kände för att dra dit.... så dår var det klart. Vilka var det som spelade denna gong... Jo Barbados. Har sett dom en gång tidigare när Chris (lr va han nu heter) var sångare. Men det var ju helt värdelöst. Uhh!! Nu med en ny sångare som man bara har hört så mycket posetivt om så visst... Dom var verkligen jätte bra!!! Det var nästan som att se en mini-Magnus Carlsson på scenen. Jätte duktig och vilken röst! Lucky me när dom drog ett Elvis-madly =D Kvällen var som gjord och jag antar att det inte var sista gången på Barbados. Kvällen började att närma sig mot sitt slut och jag måste ju bara söja att dom två sista låtarna var helt... Vart enda hårstrå på kroppen stod rakt upp! Där kan vi snacka känsla....Såå bra! När kvällen var slut flockades tjejerna och dom lätt räknade killarna =) vid scenen och det skulle fotas och det skulle vara autografer jaaa hela kittet. Herre gud som om det skulle vara värsta grejen... Men det är väl för att man inte var van =) Aja, kul att se...
Kram Kram




Inga kommentarer: