fredag 17 oktober 2008

Sannex och glas rutor!

Igår var det dax för Frimis igen. Sist man var på Sannex var i våras någon gång. Allt för länge sedan så det är lika bra att passa på när dom är här!! Sen var det ju Sussies första gång på dom så det var ju kul. Under kvällen fick vi allt oss ett par goa skratt...Speciellt då när jag och Sussie skulle ut och lufta lite, Cissi fick leka väsk-vakt en stund =D det stod fullt med folk ute och luftade så när vi kommer gående och pratade i godan ro vänder Sussie och tar ett jätte kliv ut på verandan...dock tidigare än där dörren var så hon gick rakt in i glasrutan. PANG!! *asg* Och det vart ett allmänt jubel av skratt! Herre gud Sussie, vart hade du gjort av blind-käppen om jag får fråga???!!! *asg* Ja, det var så länge sedan jag skratta så och säkert för alla andra som såg det oxå! När vi väl hittat ut (lr Sussie hitta ut kanske jag ska säja) och tittar på rutan så ser vi trycket av hennes läppar (av läpp-glanset) Uj Uj Uj ja riktigt kul! Annars var kvällen ganska så lugn...Inga fler olyckor i alla fall =D Sannex då...ååå så bra! Kvällen var toppen, trots att jag hade en sådär lagom trevlig huvud värk hela kvällen. Hoppas att det blir Sannex snart igen! Kvällen börjar närma sig mot sitt slut och vi vart kvar en stund efteråt...Riktigt roliga och mysiga grabbar det där. Slutligen vart det kram och hej och det bar raka spåret hem...i säng.
Kram Kram







1 kommentar:

Anonym sa...

haha skrattade jätte mycket när jag läste om suusie.. faan va kul det va.. ahaha ser det framför mig många gånger:P hahahahah..kram