tisdag 7 oktober 2008

Slit på jobbet och dans på Frims

I Torsdags va det dax för lite dans... Självklart(!!!) var det ju Casanovas. Nu var det ju så att det va ett tag sedan man va på dom...Sen var det väl en så där 100 år sedan man var på Frimis sist. Eller i alla fall 2 år sedan. Som vanligt hade man laddat upp men det vart lite stressigt som vanligt. Nämligen så att Sussie ringde mg å morgonen och jag behövde komma ut till jobbet. Hade fått 4 pallar med varor så vi hade lite att göra. Men vi va ju tre stycken så jag tyckte att det gick ganska så snabbt ändå. Vid halv 6 tiden körde Sussie hem mig från jobbet efter att ha sprungit runt i en massa kläd affärer och kolla om man kunde hitta något kul... men ingenting. När jag var hemma var det ju bara att slänga sig in i duschen och börja göra sig iordning. Cissi kom hem till mig och så fixa vi det sista sen drog vi oss upp mot stan. Väl framme så stod vi och väntade ett litet tag på Sussie men hon ringde och var lite sen...som väntat =) Så vi rörde oss inåt. Efter att ha var på damernas blev det ett litet hejande på "grabbarna". Sen så tog vi och satte oss vid ett bord. Bandet drog igång och strax där efter kom Sussie. Som vanligt...kvällen var toppen! Lite rund under fötterna vart men men vadå.. händer ju allt för sällan =D Tycker väl inte att Frimis var något höjdar ställe just för dans men det fick duga. Kvällen börja närma sig sitt slut och efter lite kramandes och så bar det av hemåt. Kommer nog aldrig att tröttna!



Inga kommentarer: