fredag 5 december 2008

Fredags Kväll...

*suck, pust & stön* Nu har det varit full rulle på jobbet. I fredags förra veckan fick vi en stor leverans med varor, 6 pall!!! Vi slet som djur för att hinna få upp så mycket som möjligt. Tanken var ju oxå den att vi skulle på dans i Arboga, Highlights, den kvällen men det var ju inte ens något att tänka på eftersom vi fick jobba över. Men vi vart ju inte klara för det, så det blev till att ägna Lördagen åt att packa upp det sista. Inte nog med det åkte Neta på feber och fick ont i foten så hon kunde inte jobba något så jag har ryckt in. Har jobbat 7 dagar på raken nu. Snacka om att man blir trött i kroppen. Det är ju trots allt december och jul handeln är igång. Tanken slog mig igår, undra egentligen hur många paket men får stå och slå in på en dag...massor!! =D inte nog med det så vart jag skit dålig dom sista timmarna igår på jobbet. Fick huvudvärk, vart alldeles yr och svetten börja lacka... sluta med att jag fick springa in på toan och kräkas =( Orolig över att det kanske var magsjuka men idag är allt bättre...

Känns skönt att vara lite ledig idag... Tog en så skön sovmorgon, lite så där lagom extra länge! Så skönt att ligga i sängen efter man har vaknat och bara va! Passa på att stor städat idag, bytt gardiner och pyntat lite. Efter det tog jag hand om lite tvätt och sen slängde jag iordning en potatisgratäng (vart så sugen) och medans den stod i ugnen tog jag en skön dusch och nu sitter jag här och gottar mig i mys-pys! =)

Men nu blir det nog att ringa Cissi... Vi ska nämligen ta en liten promenad. Skönt det ska bli!
Kram Kram



Lite Julfint i butiken





Inga kommentarer: