torsdag 11 december 2008

Kaffe muggen i högsta hugg...

jaha det var ju det här med julklappar oxå. Jag och Cissi drog ut till m-berg igår för att fixa det. Svängde förbi jobbet och prata lite och tog lite kaffe. Behövdes lite hjälp med lite varor så det fixade jag och Cissi. Hittade jag några jul klappar?? Nej inte då... hitta lite saker till mig själv bara men det är ju inget ovanligt =P
Drog upp på stan idag för att kanske kunna fixa det där men icke... Åter igen shoppa jag till mig själv hitta dock julklappar till min bror så nu var han klar men men... Cissi ringde och undra om jag skulle med till Sanna en sväng så jag mötte upp henne på stan så nu sitter vi här i Varberga, dricker lite kaffe och snackar lite skit =D alltid lika trevligt! Undra va man ska hitta på ikväll då när man kommer hem? Kanske blir till att ta en liten promenix... får se.
Kram Kram

Inga kommentarer: