onsdag 24 december 2008

Självaste julafton...
Då var den över för denna gång då. Har haft en toppen dag... Vakna och titta ut... Snö (= mys mys)!! För en gång skulle spendera jag HELA dagen hemma med bara med familjen. Händer inte allt för ofta och vi har haft skit skoj, speciellt jag och mina bröder. Händer ganska ofta att jag och min ena bror ryker ihop ganska så lätt, med 6 år emellan oss är jag bara en liten skit unge enligt han, men vi har väl mognat till båda två. Hjälpte mamma med maten *pust* va mycket det är att göra. Varför gör man så mycket när man vet att det blir såå mycket över? Helt onödigt! =) Sen blev det allt till att parkera sig i soffan klockan tre med lite mat framför Kalle Anka. Är inte så mycket för jul maten... och här hemma hamna alla visst i någon slags mat-koma när alla är klara. Luften går liksom ur en =) men det var bara att rycka upp sig efter ett tag för sen var det ju dax för klapparna =D Nog hade jag allt varit snäll i år... Kanske lite för snäll *asg* Sen har kvällen varit slapp... bara mysigt i soffan med lite glögg och så. Mysigt det är med jul!! Längtar till nästa år igen då man får smälla upp granen igen och bara va.
Kram Kram

Inga kommentarer: