torsdag 20 augusti 2009

Bhonus

I Tisdags hämta Benny upp mej efter jobbet och vi drog in till parken en sväng. Bhonus var det som spela och dom är ju helt okey. Men måste ju erkänna att låtarna är ju lite mysko emellanåt. Men vi åkte mest in för att få dansa lite. Inte packat med folk men kan vara skönt ibland det oxå. Och mycket dans blev det ju så klart. Kul! Fick lära mej något nytt oxå.. Sundsvalls foxx eller va det nu hette och det var nog det roligaste jag varit med om!! Man praktiskt taget gunga, men jag skulle vilja säga jucka, i takt med musiken hela tiden. Fy va jag skratta! Men aja får ju inte vara för feg för att prova så nu vet man det. Försökte mej på någon bugg så där oxå men nee, två vänster fötter! Håller mej till foxxen än så länge men nu på söndag drar bugg kursen igång så vi får väl se om man kanske ska börja igen. Klart det skulle vara kul om man kunde gå klart hela kursen den här gången så man kan bugga oxå i fortsättningen. Vart uppbjuden av någon som jag aldrig träffat förr. Visst tänkte jag och vi skulle foxxa. Jag hängde inte med för fem öre om man säger så. Han hade nämligen inte tagit ett foxx steg i hela hans liv enligt honom, men han skulle bestämt försöka och så fråga han mej hur HAN skulle göra. Eh ja du! Jag ville bara sjunka ner i ett stort hål! Men vi skratta mest åt det och kom fram till att vi gör ett nytt försök lite senare sen. Resten av kvällen höll jag mej så långt borta får honom iallafall =) Kvällen rulla på och slängde några ord med Marcus... kom in lite på Malung och tankarna for nog i skallen på han. Han hängde inte riktigt med i början men så gick det upp ett litet ljus för honom och det kanske var lite pinsamt *s* men kul va det iallafall =) Kvällen led mot sitt slut och det var dax för oss att åka hem.
Kram Kram



Inga kommentarer: