torsdag 20 augusti 2009

Film eller pyssel dag?

Torsdag och ledig. Jobbat nu mån, tis och ons så det har varit en ganska så lugn dag och det blir en fortsatt sådan kväll. Lovade att jag skulle fixa och skicka iväg lite saker men det går inte idag. Fick inte tag på det jag skulle så planerna vart lite ändrade. Sorry! Som sagt blir det en lugn kväll... Lite sugen på att hyra film- Twighlight! Har ju inte sett den än och alla säger att den är ju så bra och så snart komma tvåan på bio och då har vi bestämt att gå men jag måste ju då se ettan först. Men så pratade vi lite igår om att kanske pyssla lite för Lindas lilla syster (7 år och så söt!) skulle egentligen komma men blev inte så. Men är allt lite sugen på att dra fram mitt broderi ändå. Det var ju typ 100år sedan =) Tänk så mycket jag tid jag ägna åt det. Det var löpare, tavlor och en massa annat. Hmm ja vi får väl se hur det blir. Blir tidigt i säng iallafall ska upp och jobba tidigt imorgon och så fram mot kvällen blir det kanske lite äventyr för mej och Sussie =P Japp, prata om det så nu får vi se *s* det är nog andra som inte har räknat med det iallafall så var redo när ni kommer!! *asg* Nee nu dax för en dusch sen hem till Linda så får vi se hur kvällen slutar =)
Kram Kram

Inga kommentarer: