torsdag 20 augusti 2009

Kindbergs & Blender

I Lördags var det dax igen att dra mot Degerfor och Jacobs Loge. Sussie hämta upp mej på jobbet där efter åkte vi och hämta upp Ulf och sedan en bit på vägen plocka vi upp Jenny oxå. Kom dit i lagom tid. Betala, spana läget och sen på kaffet. Var så sugen! Drag det var då =) Kindbergs hade börjat när vi kom och när det var dax för Blender att köra igång vart det lite hej och så. Mys kram! Men va fin! Hjärtat slog nog fri volt ;o) En hel del bekanta ansikten oxå... alltid lika kul. I början av kvällen vill inte jacka av... tyckte allt att det var lite kyligt. Sen hade jag ju lovat att jag skulle upp på golvet. Dröjde väl inte allt för länge och nog fick jag dansa! Herre gud vilken kul kväll...! Väl uppe på golvet så gick jag inte av, utan resten av kvällen dansa vi. Snacka om att det var varmt... dy blöt när kvällen var slut och det kändes allt i mina vader kan jag lova... Men det var ju bara en sån där kväll som man aldrig ville skulle ta slut. Om man ändå kunde vrida tebax klockan! Men men nu hoppas man på mer sådana kvällar... Toppen band och mycket mys på dans golvet!
Kram Kram







Inga kommentarer: