måndag 15 februari 2010

Äntligen var det fixat!!


Jo, ett par nya glasögon. Det förra jag hade har hängt med enda sen jag var 14år. Det var liksom 10 år sedan... uhh, va tiden går fort. Och dom förra har ju varit med om en hel del som tex tappade i backen, suttit på dem och tuggade på av en hund för att bara nämna några saker. Så bågarna var väl inte direkt i något topp skick, sneda och repiga men konstigt nog har glasen klarat sig helt men styrkan i dom har ju försämrats. Sen har dom naturligtvis blivit lite små så det var allt på tiden dax för ett par nya.

Var och fixade med syn undersökning och kolla ut ett par nya bågar för ett par veckor sedan. Huuu vilka priser vill jag lova. Allt ifrån 60 kr till flera tusen. Kollade på ett par D&G men expediten tyckte att jag såg ledsen ut i dom bågarna. Inte vet jag men det är väl lika bra att lyssna på någon som vet. Så det fick bli ett par liknande fast ett par Humphre's.

Hämtade ut dom idag och jag är såååå nöjd plus att jag tjänade några hundra på dessa bågar istället för D&G. Så 3865kr fattigare men helt klart värt det... Nu ser jag som en hök!! =)


KramKram



Inga kommentarer: