onsdag 24 februari 2010

Jag skulle vilja bli...

tattuerare! Japp det skulle jag verkligen, verkligen, verkligen vilja börja med. Men då måste man väl bara så där skita bra på att teckna och inte för att skryta men är ganska så duktig men inte sååååå duktig. Men det kanske man tränar upp?! Va vet jag... Snacka om ett riktigt nice jobb. Speciellt när man har ett så stort intresse av tatueringar.. Så grymt snyggt! Men hur ska man gå tillväga???
Ett annat dröm yrke som jag har och har haft enda sen jag var liten är att bli brandman. Det är nog det som lockar mest. Kan ångra ibland att jag inte sökte det i gymnasiet.
hmmm... får nog hålla mej till butiksbiträde ett tag till. Trivs ju så bra med det oxå så.
KramKram

1 kommentar:

Jenny sa...

Gå till en tatuerare och fråga! :) Du kan få etsa mig sen. (Jag får rabatt va?)