tisdag 23 februari 2010

Smak prov på lite nytt i butiken...

Här är tre utav dom sex olika modellerna på väskor som vi fick in. Har inte riktigt bestämt än vilken lr vilka som får följa med hem. Men dom här tre ligger i "Topp 3" för mig...







Några snygga midjeskärp... Inget för mig men kan tycka att dom är grymt
snygga på dem med den stilen...








Några utav vår - nyheterna i sjal väg. Skönt att få se dom ljusa och våriga färgerna. Fräscht!!

* Otroligt söta med den lilla rosen
*





* Fräckt och lite mer vågat mönster *






Inget nytt men...
Helt klart mina favvo armband. Lite synd att jag har för smala handleder för dem. Annars hade dem varit i min ägo på en gång.






Roligt halsband i pärlor som ser ut som en slips

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg slips! Går det att köpa den & i så fall, vad kostar den? Hälsn Maria :)