söndag 21 februari 2010

Då var det redan...

söndag igen. Shit var denna vecka har gått snabbt. Det har ju blivit en hel del på jobbet om inte annat så dagarna bara flyger förbi. I Torsdags fick vi sjukt mycket nya varor... och jag hade häcken full hela dagen. Hann inte ens klart allt som skulle göras men fick det mesta gjort iallafall. Fick in nya väskor oxå... sjukt tuffa, ska nog köpa ett par dock olika modeller såklart. Så det får jag fixa imorgon ska ju ändå jobba... HELDAG! Uhhh va segt det kommer att kännas. Men men det får man väl räkna med när man får rycka in så där. Klagar ju inte när lönen kommer och skönt att ha något att göra ändå...

Jo, skulle ju egentligen bara jobba eftermiddag men käre Sussie drog på en liten Ålands kryss idag så jag tar hennes förmiddag oxå. Vilket lyx va??! Jag som har varit så sugen så länge på att åka båt för det var ju ändå 3månader sen sist. Och måste ju erkänna att det känns lite konstigt att hon åker utan mej. Men men hoppas att vi kan åka snart iallafall.

Som sagt Söndag... och har haft världens slappar dag idag. Var förbi hos Linda en sväng på dan på en liten kopp te. Snacka lite skit som vanligt och spela lite kort. Oj va hennes mage växer. Jag räknar ner veckorna som är kvar!! Annars har jag bara tagit det riktigt lugnt idag. Lite skönt måste jag säga med lite egen tid. Kan vara behövligt ibland. Så nu blir det dax för en liten promenad runda sen väntar ett varmt och skönt bad!
KramKram

Inga kommentarer: