tisdag 22 juli 2008

Frisk förklarad!

Yes Yes Yes!!! Nu är jag på fötter igen och det känns så skönt! Vaknade i morse och hade ingen feber eller några blåser kvar i halsen. Finns väl knappt något värre än att vara sjuk. Idag har det vart strålande fint väder så jag kilade hem till Cissi ganska tidigt på lite te, ja det har blivit te dom här dagarna när jag var sjuk...lite lenare för halsen än kaffe, slängde av oss lite kläder och la oss i solen och gotta oss en stund. Sen har jag bara vart hemma och latat sedan på ett "återbesök" hemma hos Cissi. Kan nog inte slita oss ifrån varann...men det är nog för att vi har det så skojj ihop! Imorron blir det en sväng ut till jobbet på lite kaffe me Sussie, jo man är nog lite saknad där me för nu var det ju ett tag sedan. Har ju mycket att ta igen så att säja...mycket att prata om! =D Snart dax för TV:n. Har ju hittat ett nytt pogram som jag börja följa nu varje kväll... -Paranormal State- kan inte slita mej =P
Kram Kram

Inga kommentarer: