måndag 28 juli 2008

Måndags kväll

Då har man nyss kommit hem ifrån Cissi på lite kaffe. Svängde förbi där som vanligt efter jobbet. Det har varit lika lugnt på jobbet som det brukar när det är så här varmt. Folk har väl ingen lust att gå och shoppa i den här värmen och det kan man väl förstå. Sussie kom förbi en sväng innan jag stängde. Hon skulle in till Örebro för att fixa sina naglar och då fråga hon om jag vill ha lift hem när hon ändå skulle åt det hållet typ. Hon har vart och badat i dag och jag vart väl sååå avis när jag fick syn på henne. Hon är verkligen knall-brun! Snyggt! Tack för liften hem =)
Nu var det ett tag sedan jag skrev några rader här inne men det har väl inte hänt så pass mycket. I torsdags vad det jobb, fredags...huuu vilken tråkig dag. Hade velat åka till Sunne på Casanovas men så blev det inte. Lördags var det dax att jobba igen. Senare på kvällen blev det lite grillning hemma hos Cissi. Gjorde ett dunder jobb me grillen som även jag har monterat ihop =P Visserligen vart köttet lite bränt *s* men inte illa för att sköta spakarna själv för första gången...inte hörde jag någon som klaga i alla fall. Igår hade väl jag och Cissi planer på att pressa lite i solen men det vart enbart 40min. Helt från ingenstans kom molnen och det började att åska och regna, så så såg resten av dagen ut. Med inget att göra så bad jag Cissi att hjälpa mej med ett pussel. Pusslet är en bild på Elvis (så klart) 500 bitar och svart-vitt. Grejen är ju den att det ska bli en tavla men det var ju inte det lättaste. Ska nog aldrig ge mej in på något liknade igen om det är svart-vitt!!! Bara bakgrunden ska vara hel svart och tänk då vilket pill det är. Vi gav nog upp ganska snabbt när vi väl insåg! *s*

I Torsdags vart även Anita farmor och Emma faster till en liten Ludwig (Ludde) Fick ett mms- av Emma på telefonen och vilket litet troll. Han är såå söt! Allt hade tydligen gått bra, Skönt...Grattis Grattis!

Dans...
inga danser inom räckhåll känns det som. Är så sugen men jag tycker nog allt att det är lite torrt på den fronten. I vilket fall på dom banden som man helst vill åka på. Men det ska väl inte dröja allt förlänge nu. Sussie och jag har pratat lite och Highlights, Date och Blender är några som vi har riktat in oss lite på så vi får väl se...Sugen på en liten båtresa är jag oxå så det blir något att styra upp....
Nee nu är det dax för sängen helt slut!
Kram Kram

Inga kommentarer: