måndag 7 juli 2008

Måndags kväll och en ny vecka

jaha då har man jobbat hela helgen och det kvitta väl för det var ju ändå inget fint väder. Sol brännan har lagt sej nu *pust* men visst vart man påmind av kunderna på jobbet. Tror dom inte att jag visste att jag hade bränt mej eller som en kund sa; Du har bränt dej! Nehe det menar du inte....konstigt. Eller den här; ja du skulle nog ha använt solskyddas kräm *s*...Nee finns det verkligen något sånt?? Är det något som jag har missat eller är det en ny produkt på marknaden? Grejen är ju den att man skulle vilja slänga upp något i ansiktet på dom men det funkar ju inte så, så det var ju bara att bita ihop och le...typ ja jo jag vet hehe.
Efter jobbet så är man kanske inte alls på humör för att hitta på så mycket...ganska trött om man säjer så, så det blir mest att ta det lugnt Inatt blev det soffan hos Tove. Satt uppe hela natten och kolla på någon svensk thriller på TV - Midsommer. Jätte bra film! Men jag har inte sovit så mycket...satt uppe hela natten och kolla TV...vart väl en timmas sömn typ så det blir nog ganska tidigt ikväll. Så ska det fixas lite me tvätten ikväll...dax att tvätta imorron igen. Sen får vi väl se va som händer och sker =)
Kram Kram

Inga kommentarer: