torsdag 3 juli 2008

Tordags kväll

Nej nu har det allt varit dåligt på den här fronten med att blogga. Dax att ta sej i kragen men har haft lite annat för mej men ändå ingenting =) Har blivit ett par kvällar me lite vin...ja, jag fastna för det där vinet, Lambrusco! Lite farligt får jag väl säja men som tur är det väl att det inte är så starkt och sen något glas lite så där någon kväll då och då skadar ju aldrig. Bara slappat och tagit det lugnt. Idag blev det ialla fall till att sola lite. Måste ju jobba lite på den där så kallade"brännan". Så då tänkte jag att jag skulle ligga ett tag idag. Men så fick jag...inte alls kul. Har bränt hela nyllet =( ser ut som en jag vet inte vad...men som tur är så försvinner det ju om att par dagar. Men det är verkligen illa. Ögonen är lite svullna och helt röd är jag. Jo nog blev det lite för länge. Sen inte nog med det så ska jag jobba fre, lör, sön oxå. Kul att stå där i kassan och ta emot kunder. Aja, kan hända den bästa =) Ska fixa lite me lite skivor och så sen blir det natti natt för min del. Så trött!! Inte långt kvar nu!! =D
Kram Kram

Inga kommentarer: