fredag 1 augusti 2008

Fredags Kväll

Trött... Visst känns det att man vart ute 2 dagar i rad och sedan vart och jobbat den heldag idag. Men det är ju något man får ta när man vill ha lite skojj. Hur vore livet annars? Fick lite besök på jobbet ifag av Niklas och Benny. Trevligt att få tiden att gå lite. Men tyckte dagen gick ganska fort ändå. 1:a Augusti är det oxå. Fasiken va Juni och Juni månader går fort. Fast "sommaren" försvinner inte än på ett tag. Fast nu längtar jag till hösten. Mysigt! Är så sugen på att få börja använda stövlar igen. Sen har jag hittat en så grymt snygg skinnjacka som jag allt tänker lägga vantarna på. Varje år är höstmodet så snyggt. Färgerna i år är toppen oxå. "Mina" färger som jag gillar om man säjer så. Nee nog om det...Dax att sova snart. Ska ju jobba resten av helgen oxå....
Kram Kram

Inga kommentarer: