måndag 18 augusti 2008

Harrys & HighFive

I Fredags drog jag och Sussie en runda på Harrys. Nämligen så att Highlights skulle spela men tydligen på "sånna här" ställen heter dom HighFive... Då kör dom inget som förknippas med dansband utan covers på allt från Gavin DeGraw till Bryan Adams. Bestämde oss ganska så sent att vi skulle gå så det blev ju stress i vanlig ordning Bestämde oxå att vi skulle ta en bit mat där, så fick det bli. Det var väl inte riktigt som man hade tänkt sig... Dels började dom spela ganska så sent vid halv 12 - 12 och så spelade dom bara i en timma. Så efter maten blev det en tripp till baren för något att släcka törsten med sen blev det mest till att vänta på att dom skulle börja. Ja jag vet inte men det här med krogen är någon som jag känner att jag kan vara utan. Liksom inte min grej längre... Men det var kul att se dom igen och att man fick se dom igen, en "annan sida" av dom på scenen. Vid två tiden var det dax att röra på sig hemåt så ett litet kram kalas som vanligt, tack och bege sig.
Kram Kram

Inga kommentarer: