tisdag 12 augusti 2008

Tisdags kväll

Jaha då sitter man här igen...Det var ju ett tag sedan. Det går väl i perioder att sitta vid datorn. Det finns hopp om livet i alla fall...det rullar på som vanligt. Inget speciellt har väl hänt antar jag. I fredags var det jobb som gällde... Skulle byta av Sussie och skulle jobba eftermiddag. När jag kommer dit så ser jag att hon haft att göra en hel del. Hade kommit lite varor... lite "höst-nytt". Gick i brunt/rost/brons/guld typ. Riktigt snygga grejer! Man blir lite sugen på att köpa det nya och börja inreda lite...

"Höst-nytt"

I Lördags jobbade jag oxå så den dagen försvann ganska så snabbt den me. Igår drog jag en repa förbi jobbet...det var ju på tiden att ta lite kaffe me Suss, nej men meningen var väl den att jag skulle köpa lite kläder men det var inget som passa. Var inte riktigt på humör men det fick bli ett par byxor i alla fall. När det var fixat och klart och klockan hade rullat på var det dax att röra sej hemåt.... eller ja, hem till Cissi på lite kaffe. Mika var där oxå med sonen Tim. Kul att träffa dom men skönare när dom gick *s* Idag drog jag och Cissi en repa på stan. Ville ju ha tag i lite nya kläder. Lika dåligt idag oxå. Kräsen man börja bli tycker jag! Fick tag på en tröja och ett par byxor till....får duga så länge. Bränna pengar det är jag guld på...Får allt tänka mej lite för!! Passa på att storstäda idag när jag kom hem. Nu sitter jag och väntar på att kunna gå ner till tvättstugan. Har bytt tvätt tid i flera dagar nu men nu går det inte längre...kläderna tar ju slut. Kram Kram

Inga kommentarer: