lördag 6 juni 2009

Lördag...

och snart så är även denna vecka slut. Tog en lång promenad när jag vaknade med Linda och lilla vovven. Eller lilla och lilla vet jag inte =) men så söt. Diablo heter han och är snart 2 år, tror jag, och är en blandning mellan Pittbull & Amstaff. Skönt att komma ut lite och bara va. Efter det så blev det ju så klart lite kaffe =) Fram mot eftermiddagen spenderade jag 4 timmar med att tvätta. Hur tråkigt som helst men är ju ett måste. Men går ju ganska så fort ändå. Men vädret har ju inte varit det bästa idag så det var väl det jag störde mej på mest när jag fick springa fram och tebax till tvättstugan. Men det är ju klart att det ska regna just när jag ska göra något. Kvällen har varit ganska lugnt. Träffa tjejerna och vi kollade på fotbollen. Sverige - Danmark. Tråkigt nog så var det ju Danmark som vann med 1-0. Efter det så vart det lite skippo och skitsnack. Nu så är man äntligen hemma och ska lägga mej i en ny bäddad säng! =) Så skönt så!!!
Kram Kram

1 kommentar:

Sannus sa...

vilken linda är det du träffar ? Puss och kram