tisdag 23 juni 2009

Tisdag... Leeeedig! =)

Japp då har man lite ledigt idag från jobbet idag. Skönt! Har legat i solen från typ 12 till 16 och så länge har jag nog aldrig legat och pressat men ska allt få lite färg i år. Klart man har lyckades fått färg på dom här timmarna och även på benen som annars brukar vara det svåraste men så klart har man lyckats bränt sig lite i ansiktet! Pannan är nog värst men det lägger sig snart. Ikväll blir det ganska så lugnt, vi ska grilla lite är det tänkt sen blir det väl en liten kvälls promenad som varje kväll typ. Resten av veckan blir det till att jobba. Ons, Tor, Fre och hela helgen. Lite tråkigt nu när det ska vara så fint väder men det klirrar fin fint i spar-grisen sen =P

Förra veckan var det ju midsommar oxå. Dundrans va kul vi hade. Lite go mat sen blev det lite fest. Inte allt för mycket folk men lite lagom och vid 06.00 på morgonen tog jag min lilla väska och vingla lite smått hemåt. Självklart var det jag som lyckades dra i mej det mesta av den goa alkoholen. Lördagen var dock inte så rolig. Blev typ säng liggandes hela dagen... Så bakis! Men vadå, festar typ aldrig och sen när det är midsommar så är väl inte jag den som bangar i första taget =)

Nu när det är så fint väder så längtar jag efter att få åka på någon dans snart! Men det kommer men ännu mer längtar jag till Malung och det är ju bara några veckor kvar!! Weeii!! Nee, dax för lite grillning nu! =)
Kram Kram

Inga kommentarer: