tisdag 30 juni 2009

Sommar...sol varma sommar!

Åh vädret har ju så klart hållt i sig. Som sagt jobbade jag ju från i onsdags till söndagen så det var inte så mycket att njuta av solen. Men men det gick ju =) Fick lite fin besök på jobbet i fredags. 2/5 av Casanovas... aldrig fel =D Stod och prata en stund innan det var dax för dom att röra på sig. Tal om att dom förmodligen skulle göra Örebro där på kvällen, ja vem vet! =D I Söndags fick jag lite mer besök på jobbet. Sanna titta in en sväng. Inte träffat henne på länge nu. Såååååå brun hon var då!! Ja vissa har ju det lätt. En kaffe snart hoppas jag på =) Igår (måndags) var man ledig så lite tid i solen med Linda vart det. Bara tog det lugnt... Skönt! Fram mot kvällen vart det lite vin och trevligt sällskap. Idag har det varit stranden som gällde med Carro & Linda. Första doppet i år =D Älskar ju att bada... var nog en firre i mitt förra liv skulle jag kunna tro =P Nu onsdag, torsdag, fredag blir det till att jobba. Till helgen är man ledig så då bestämde jag och Sofia att vi ska tillbringa lite tid på stranden så klart =D
Kram Kram

Inga kommentarer: