onsdag 3 juni 2009

Onsdag...

och så var maj månad slut och vi är redan inne på juni. Värst vad tiden går fort, allt för fort! I måndags vart det till att sola så mycket det gick eftersom vädret resten av veckan tydligen inte ska bli så fint. Fram mot kvällen blev det till att nästan våldgästa hemma hos Sussie. Hon var ju ledig och hade kidzen så det var ju bara för henne att bjuda på lite kaffe tyckte jag =) Kul kul att ses lite så där till och från. Blev inte alls så länge men räckte gott och väl för en kopp och lite snack om allt och ingenting. Sent fram mot kvällen bar det av till Markbacken. Skulle med Sofia hem till Ida för att slinga Sofias hår. Vill ju vara lite ljusare nu till sommaren. Tar ju sån tid att greja med håret. Men resultatet blir ju bra... i bästa fall =) Tisdags vaknade jag av det härliga regn vädret. Klart att man aldrig önska regn men det är ju så mysigt på något sett. Efter att ha tagit ett sånt jätte skönt morgon bad rörde jag mej ut till m-berg. Tog en sväng förbi Sussie... Var ju bara tvungen att prata igenom lite saker. Fick en spark i baken av henne så jag tog lite "mod" till mej att dra iväg ett mess och jovisst fick jag svar. Allt var lugnt! Skönt! Men ändå är det lite konstigt... fattar fortfarande inte riktigt att det inte finns någon tid. Aja får väl inte kräva för mycket =) Sen kom vi fram till lite mer saker oxå. Den DÄR... får huvudvärk bara jag tänker på det... Flytta från stan lr ta ett annat land när du ändå är i farten! Satans vilka fula pumps!!!! Seriöst köp ett par nya... snygga!!! Efter ett tag var det bara att åka hem igen. Var så trött, vart väckt av hunden ganska så tidigt den morgonen så det dröjde inte länge innan jag hade kommit i säng =) Nee nu är det dax att röra på sig. Ska fixa det sista med Sofias hår så får vi se hur det blir.
Kram Kram

Inga kommentarer: