söndag 4 oktober 2009

Allt för tidgt!

Måndags morgon och här sitter man tidigt i ottan med en helt skinande och ny dator. Det var allt på tiden. Han är för snäll ibland min lilla pappa men klart, den andra höll ju på att ge sig så det var ju bra att jag fick en ny. Ska väl inte klaga!
Nå va jag gör uppe så här tidigt är väl över mitt förstånd, eftersom jag kan ju sova ut om jag nu vill. Men plikten kalla så det var bara att stiga upp och plocka iordning det som behövdes för att bege sig till tvättstugan... Ett så kallat nödvändigt ont! Kolla i garderoben igår va jag skulle klä mej i idag då... och så klart var det ju nästan så det ekade där inne. Som vanligt väntar jag in i det sista och så står jag här med inget rent så nu är jag i farten =)
Idag blir det en ganska så lugna dag. Efter tvätten blir det till att duscha och göra sig iordning för att sedan åka till jobbet. Ska byta av Sussie idag och nu var det ju ett par dagar vi sågs sist så jag åker nog ut litet tidigare som sagt så vi hinner med kaffe och en hel del skvaller som vi har på lager =D Ska hinna med att handla lite oxå. Ska ha en ny myspys dress som jag har sett på HM i marinblått... så mysig så! Sen kolla lite efter undrekläder som verkligen skulle behövas. Resten av dagen blir till att jobba fram till 20.00 och sen får vi se vad som händer. Hem lr....?! ;o) Jo det har ju blivit så den senaste tiden att man har träffats lite och såå... Mysigt och hett!
KramKram

Inga kommentarer: