torsdag 29 oktober 2009

Då var man inne på vecka 44...

Måndag och så var man tebax på jobbet igen. Brukar oftast känna att jag inte har någon större lust att gå till jobbet men när man väl är där så är det skönt. Trivs så otroligt bra och har kanon kollegor Finns inget att klaga på! Vilket är toppen... Iallafall så hade vi fått en ett lass med nya slipsar i lördags. Sussie fick en hel del att göra vill jag lova men det fixa hon kanon som vanligt =) 1000st *pust* jag menar vi hade ju en hel del innan oxå, men det är ju klart... det ska fyllas på och så kommer det ju in en massa nytt. Vissa är ju ganska roliga och andra snygga och en del helt enkelt hemska i mitt tycke. Speciellt en slips som vi fick in - I Love Jesus- Haha ja vad säger man. Till den första personen jag säljer den där till kommer jag nog inte kunna hålla mig för skratt =D om det är nu så att någon någonsin skulle köpa en sådan, hmm fin slips *s*



Tisdags och hade bytt lite med Sussie så jag jobbade förmiddag. Måste nog erkänna att jag hellre jobbar eftermiddag... är ju inte direkt någon morgon människa men fördelen med förmiddag att man är hemma i god tid och får ut mer utav dagen. Men denna dag hade man laddat upp till tusen. Nämligen så att vi skulle göra ett litet besök på brunnsparken nämligen så att denna kväll var det Scotts som spela. Jag och Camilla åkte in... Camilla hade med sig sin lilla syster som gillar Scotts. Dock skulle hon inte vara där hela kvällen men hon fick iallafall se och höra dem live och hon var överlycklig! =) Och jag tog mig en liten tur på dansgolvet med henne eftersom lilla tösen ville ju dansa =) På plats mötte vi Sussie och Mia =) Åh folk var det kan jag lova. Näst intill så man undrar om det var publik rekord =) Kvällen rulla på och för min del vart det ingen dans denna kväll Förutom med Mickis då. Skulle nog säga att kvällen var ganska så seg ändå... Scotts är bra, visst... men det är något med dom som, ja det går inte att förklara. Det var 3:e ggn på dem och nää tror inte att det är något för mig. Kan lätt slänga på en skiva med dem men aldrig att jag skulle åka land och rika runt på dem. Nix! I slutet kändes det nästan som att man bara säcka ihop och nästa bara ville hem.. Ah jag vet inte... dålig dag för min del kanske eller så har det inte bara sagt "klick" helt enkelt... Men alltid lika roligt att komma ut...
Längtar reda efter nästa dans... vilket är ganska så snart hoppas jag =)














Onsdag och jobba förmiddag igen. Var så trött hala dagen så uj uj uj. Men det finns inga ursäkter för det när man ska jobba. Fick något ryck där fram mot lunch efter kaffet... Städ och plock dax. Fixa och dona lite och fyllde på allt som behövdes. Lite extra fin ville man ju göra när man visste att chefen skulle titta förbi en sväng. När Sussie hade kommit för att byta av mig så vart det ju så klart lite kaffe =) och eftersom jag fortfarande var på jakt efter en klänning tipsa hon mig om en ny som hade kommit in på Gina och kila över för att kolla. Åhhh den var så fin så den fick allt följa med mig hem. Äntligen hitta jag en som var bara så perfekt och till det vart det en liten party väska så söt så. Fast det är ju inte alls min stil och kände mig nästa lite töntig med den. Men antigen får jag bita ihop för den var ju lite söt eller så får jag lämna tebax den lilla väska på måndag och kolla på något annan =) När det var dax att åka hem så missade jag bussen så klart. Så jag gick tebax till jobbet för att surra lite med Sussie för att fördriva tiden tills nästa buss skulle gå men så var ju chefen där så vart stående och babbla ett tag så missa ytterligare en buss så när 3:e bussen skulle gå var det bara att kolla klockan en extra gång och gå ut i TID!!!!! Och den kom jag med men var ju hemma lite sent... Slängde i mig ett par mackor, kollade på Gray's Anatomy, som jag följer, sen var det sängen som lockade. Helt slut!!
Torsdag och idag har man varit ledig. Och jag har inte gjort ett skit idag känns det som. Lagade lite mat men annars så har det varit mest framför Tvn. Linda kom hem från Gotland idag så jag var förbi där en sväng på kvällen, snacka lite skit och kolla lite mer TV. Camilla kom förbi en sväng oxå =) Hepp, nu blir det nog sängen för det ska ju jobbas imorgon igen och kanske blir det lite Motala på kvällen, Non stop Casanovas & Wahlströms... Guld!!
Kram Kram





Inga kommentarer: