måndag 19 oktober 2009

Jo jo...

starten på ännu en ny vecka... Måndag och idag har det blivit till att jobba. Kändes jätte skönt att komma till jobbet efter en ganska så lugn och skön helg. Nästan så jag längtade lite till jobbet igår faktiskt. Drog en liten sväng inne på Gina för att köpa den lilla svart som jag kikat på men man är ju aldrig ute i tid så den var ju så klart slut!!!! =( Tråkigt för den hade ju varit perfekt till det ändamålet som den var tänkt till... men men vad göra man... letar efter en ny så klart! =) Hoppas jag hittar en i tid bara. Annars får man väl dra på sig en svart soppsäck, läckert!!! *s*

I fredags vart det lite dans iallafall. Arboga och Nova. Det var en ny sångerska och hennes första gigg, iallafall med detta band. Riktigt bra på sången men att röra på sig på scenen och verkligen bjuda på sig själv B-... Kan ju dock bero på nervositeten, vad vet jag men... Det kanske blir bättre längre fram. Men kvällen var toppen och det blev mycket dans =) Riktigt kul med sådana kvällar... mer mer mer!

01.01 och kanske dax att krypa ner och lägga huvudet på kudden. Få vi se om det blir M-berg imorgon med Linda som tänkt =) Måste ha tag i en jacka... Fryser nästan ihjäl i den tunna jag har nu ju...
Kram Kram

Inga kommentarer: