lördag 31 oktober 2009

Non stop...

Wahlströms

Efter att ha jobbat förmiddag fick fredagen bjuda på lite dans i Motala. Casanovas & Wahlströms var det som bjöd upp till dans. Varje år, samma dag samma tid, har dom den här dansen med dom här två jätte bra banden. Dock så är ju Casanovas bättre enligt mig men gillar Wahlströms oxå *ler* På morgonen så var jag väl laddad till max och jätte sugen men under dagen så tappa jag lusten totalt och hade bestämt att jag inte skulle åka. Men efter lite övertalning av J så var det väl lika bra att åka iväg och komma ut lite och slippa sitta hemma och grubbla över alla tråkigheter som skett just denna dag. Sen kände jag lite oxå att jag har ju ändå varit där dom två åren innan så varför inte i år... klart man ska vara på plats när man vet hur kul det har varit dom tidigare åren =) J plocka upp mig vid 19.30 sen bar det av i 140, och då menar jag 140..... km/t. Jo det gick undan på vägen vill jag lova men ändå kändes det som om det tog evigheter Väl på plats var det lite toa besök, träffa dom andra sen en trappa upp för att dansa. Det var Wahlströms som började på stora scenen i år. En nyckter kväll för min del fick det bli för meningen var ju att dansa. Toppen kväll som rulla på som vanligt. Enda nackdelen var väl att jag fick så fruktansvärt ont i båda knäna så fick sätta mig och vila en hel del tråkigt nog. Men ska väl inte klaga fick dansa så mycket ändå men klart lite mer hade ju inte skadat =) Efter att Casanovas hade dragit av ett extra nummer var det tack och hej för denna gång. Svin trött och svettig... ville bara hem till min säng. Hem resan kändes betydligt fortare men var ju inte i säng förren vid 04.00... Hade en sån där jätte härlig blåsa under foten. Skojar inte men den var lika stor som en fem krona och när jag stack hål på den så bokstavligen spruta det ur... Ont ont ont men det får man väl ta när man har det så kul. Sen var det bara att släckte lampan och sen minns jag inget mer...

Kram Kram

Inga kommentarer: