fredag 13 juni 2008

Fredag den 13:e

Ja den så kallade "otursdagen".... vet inte om jag riktigt ska tro på det men man har väl sina funderingar. Åkte till jobbet en sväng idag, till Sussie och drack lite kaffe och prata lite om både det ena och det andra. Sussie hon är en riktig gotte-gris vill jag lova. Är det inte några torra kakor som hon står och doppar i kaffet så är det godis hon smaskar på. Ibland slår hon på stort och vill ha en bakelse men det händer ju inte allt för ofta. Sugen var hon idag ialla fall på det! Men nej nej...det fick va. Neta och Madde var ute och shoppade lite på sin lediga dag så dom svängde förbi och sa hej hej! =) Titta lite på mobiltelefoner. Skulle verkligen vilja ha en ny! Men vet inte om jag kanske är för snål *s* för att lägga pengarna på det när det finns så mycket annat kul att göra...t.ex dans! =) Sen hände det...Det började regna ute så det läckte ju in genom taket mitt i butiken så det vart ju vatten lite överallt. Hmmm, hur var det nu då....fredag den 13:e ja, kanske vem vet. Annars har det inte hänt något speciellt roligt idag. Var förbi Cissi en sväng oxå nu på kvällen. Och inte vart det något kaffe och det var väl lite snålt ;-)
Sms:en idag var ju gulligt.... där hade fredagen den 13:e ingen inverkan ÄN, men vem vet. Kanske slår över...hmmm nee det tror jag inte. Undra va man ska hitta på imorron då förutom fotbollen. Då sitter man klistrad framför TV. Får ju bara inte missa... =)
Kram Kram

Inga kommentarer: