söndag 1 juni 2008

Premiären!

Sista maj och vi bara kände för det. Japp, tanken igår var väl att vi skulle åka och spela minigolf. Men vart så sega av oss så det han ju att stänga innan vi ens fundera på att åka. Så då sa jag bara att jag var bad sugen och kanske lite picnic....så då var det i full rulla när dom andra oxå ville det. Hem och packa me lite skit som kan tyckas vara nödvändigt att ha me. Vi var framme vid 8 på kvällen så det vart väl lite väl sent men va gör det =) Kvälls dopp är väl aldrig fel! Va skönt tänkte jag ända tills jag stoppa i foten...svinkallt *burrr* men det ska väl inte vara några hinder. Efter ett telefonsamtal och lite av koppling var det dax. Tråkigt nog var det ingen av dom andra som ville i...hmmm. Men när jag var halvvägs i så fick jag även me Emma ner i vattnet, efter mycket tjat, och HON av alla oxå som verkligen inte gillar att bada om det inte är i en pool =P så det vart vi två som plaska omkring där, men va skönt! Så det är planer att vi ska dra idag igen men då får det nog bli lite tidigare så man hinner me mer. Det är ju trots allt kanon väder ute, för dom som gillar värmen ja!! =)
Kram Kram


















Inga kommentarer: