söndag 29 juni 2008

Söndag och så va denna vecka slut....

japp snart är den det. Idag har jag mest tagit det lugnt som vanligt =P Klippte hunden lite på förmiddagen....väl behövligt. Växer ju ut så snabbt. Inte för att han tycker att det är någon hitt så man måste verkligen hålla i han ordentligt! Visst lyckades han smita ett par gånger den token....men vart så fin när jag var klar så då fick han lite extra gott för att han har vart så duktig och han blir ju så glad. Sen har jag och Cissi vart hemma hos Tove....Har suttit ute på gården en sväng, har ju vart fint väder idag så det var ju skönt till solen gick i moln. Nu ikväll så har jag även friserat Tove lite och jag hoppas att hon vart nöjd.... Tycker själv att det är finare me en "frisyr" istället för att det bara ska hänga (som en slickad katt) Imorron kommer en liten del av släkten...eller jaa min farbror och hans "donna" =P Träffar dom inte så ofta. Träffar inte släckten alls så mycket för dom bor ju i Norrköping hela bunten. Bara min familj som bor utanför så att säja... Så vi får ju se om vi kanske hittar på något roligt...eller inte...
Kram Kram

Inga kommentarer: