torsdag 26 juni 2008

Tordags kväll

Jaha då ska vi se....dagen idag har vart som "vanligt" typ. Drog hem till Cissi ganska tidigt och det var väl trevligt till en början men så bröt helvetet ut och det bara snurra i huvudet... Trött jag blir! Är det något så finns vi alla här. Det vet du! Sen blev det en sväng hem till Tove på lite kort och skit snack. Behövde andas lite annan luft *s* Vi har alltid lika trevligt! =)


Igår kväll fick jag ett litet telefonsamtal av lilla Ronja (4år). Nämligen så att hon undra om jag kunde bränna en skiva åt henne me låten; Sträcker mig mot himmelen - Nanne Grönwall. Hon vill ju ha en egen skiva som hon kunde spela på sin radio (som hon så gulligt kallade den), eftersom hon inte fick ta sin mammas. Så nu ska jag försöka att fixa och trixa lite me det oxå. Men kan ju inte bara ta den låten så det blir till att gissa sej fram vad mer för låtar hon skulle kunna tänka sej. Självklart låten; Marie - Casanovas. Den får vi ju inte glömma! =) Och kom ihåg nu det mamma (!!!!!) ...att det är Ronjas skiva *s*
Kram Kram

Inga kommentarer: