onsdag 25 juni 2008

Onsdag eftermiddag, en riktig städ dag!

ja det stämmer....idag har jag allt varit på hugget. Någon konstig nojja. Tyckte att allt runt om mej var skitigt....precis allt!! Eftersom jag hade en tvätt tid idag var det väl lika bra att slå på stort. Dammat, Dammsugit, moppat, bytt rent i sängarna, diskat och tvättat. Så nu har man tänt en sån där lukta gott -Clean Cotton, Doft vax- så nu är allt perfekt =) Idag blir det nog en ganska lugn dag. Ska förbi Cissi en sväng snart tänkte jag ska bara pyssla lite här vid datorn en stund först.
Igår var det oxå en liten slappar dag typ. Drog hem till Tove sedan drog vi vidare till Cissi. Där vart det kaffe och lite kort. Klockan börja att närma sej 21.30 och jag börja känna mej lite halvslö så då vart det lagom sådär för att hyra en film. Så det var bara att bege sej ner till macken och fixa det. Tove ville oxå se på film så då fick det bli så. Mycket nytt som hade kommit in sen jag var där sist. Men så såg jag just den här som jag hade hört så mycket om, Juno! En rekommendation för er som inte har sett den. I stora drag; Hon blir på tjocken oplanerat men sin "kille", hon vill inte behålla barnet och vill inte göra en abort så det får bil en foster familj. Får följa henne genom livet som gravid, skolan, kompisar och hela graviditeten. En rolig film men som får än att tänka till lite och så har den ju även något slags "budskap". Den kommer allt att hamna i min lilla film samling. När vi väl hamnade i soffan hemma hos Tove så blev man en aningen seg. Hur var det nu då Tove? 15 Cheez Ballz...Imponerande! *s* Direkt efter filmen så bar det av hemåt Trodde nästan jag skulle somna på vägen så det vart typ raka spåret in i sängen för att få sin skönhets sömn.
Kram Kram



1 kommentar:

Anonym sa...

hahaa... va fan, du fick ju i dig 15 cheese balls, jag kan ju inte va sämre.... ;)