torsdag 12 juni 2008

Onsdag

Slapp och slängar dag lr en dagen-efter-dag. Var så trött och kändes näst intill som bakfylla. Sanna var här så det vart kaffe, som vanligt, hemma hos Cissi men själv höll jag mej till juice och vatten. Klippte Sannas hår en sväng oxå. Hon hade ett önske mål men av någon konstig anledning gjorde saxen lite som den själv ville *ler djävulskt* men hon vart jätte nöjd. Äntligen har hon en frisyr och inte bara något som hänger! Tog även ann ögonbrynen på henne oxå när jag ändå var i farten för lite hår rensning Behövligt vill jag säja eftersom hon aldrig plockar dom själv så kan ni ju tänka er hur dom såg ut...uöj uöj uöj! Vid 23 tiden igår fick Cissi ett sånt där evighets samtal så hon blev ju då sittandes i telefonen ett X antal timmar! Så jag och Sanna bestämde oss för att fixa något att käka till oss tre. Grillen skulle fram och ut på baksidan tänkte vi men efter en stund så kom vi på att det är kanske inte så lycka att ställa sej att grilla 23-23.30 på natten men tanke på va grannarna tycker om det. Så det blev pommes istället men funka lika bra fast potatisen inte var den bästa. Lite senare in mot natten följde jag Sanna till bussen så hon slapp gå själv så då passade jag på att ta me mej hundarna en sväng eftersom Cissi fortfarande satt i telefonen =) Väl tebax hade hon avslutat sitt lilla samtal och vi babbla på. Tiden rullade på som vanligt och det var väl dax att röra sej hemåt efter allt smaskig "information" man fick *s* Och det kunde jag väl aldrig tro!!!! *asg*
Kram Kram

Inga kommentarer: