lördag 31 januari 2009

Lördag...

och den sista Januari. Har lyckligtvis blivit av med febern men ännu har jag blåsorna kvar i halsen och det gör såå ont! Undra va man ska hitta på ikväll då? Det är väl meningen att jag ska ligga och ta det lugnt men jag orkar inte det längre...kryper på väggarna snart! Imorgon ska jag iallafall ut till jobbet en sväng och hjälpa Sussie med lite saker... Sen så klart måste vi ju ta en en kopp skvaller-kaffe =D Måste ju berätta om våran lilla tripp till Åland. Allt förlänge sedan jag träffa henne nu... Men kan ju inte hjälpa att jag åkte på och blev sjuk.

Som sagt om några timmar är det ju Februari. Den 8:e alltså nästa söndag är det ju min stora 23:års dag! Ska bli skojj... och så har vi ju Cissi som fyller oxå 23år den 22:e! Undra vad man ska hitta på åt henne då??! Hmm!

På tisdag blir det väl förmodligen parken...hoppas jag iallafall! Casanovas är här och spelar så det får man ju inte missa. Tråkigt nog så är det ju Daniels (trummisen) sista spelning =( Kommer nog allt kännas lite konstigt utan honom tror jag... Men klart att Hans Phlan från Sannex kommer att bli en kanon ersättare... men ändå!

Nee, dax att komma på något att göra innan jag kryper ur skinnet!
Kram Kram

Inga kommentarer: