fredag 23 januari 2009

Skulle vara skönt att få krypa ner nu...

och varför gör jag inte det då kan man ju börja undra(??!!) så här 24.30. Håller nämligen på att tvättar *suck* ingen direkt höjdare men ett måste. Så dåligt med tvätt-tider om dagarna så det blir alltid runt den här tiden jag brukar tvätta... Kanske beror på att jag är jämt så sen med att beställa tvätt tid och kommer på det dagen innan att det kanske borde vara dax nu när man knapp hittar något att ta på sig. Iallafall så nu sitter jag här och slö surfar lite och väntar på att tvätten ska torka. Dagarna har rullat på som vanligt iallafall. Har jobbat varje dag nu hela den här vecka så känner mig lite så där halv seg. Imorgon (lr rättare sagt idag om vi ska vara petiga med tiden) lördag, blir det till att jobba igen men skönt att få komma iväg nu på söndag... Som sagt ska allt bli kul... denna gång blir det inte bara jag och Cissi utan Sanna, Ange och Julia ska ju oxå med! =D Hoppas att det blir en lyckad liten tripp..!
Nee, här blir inga barn gjorda, inte annars heller för den delen, men dax att hämta tvätten snart och sen blir det till att hoppa i säng... Lååååång dag framför mig! =)
Kram Kram

Inga kommentarer: