tisdag 20 januari 2009

Tisdags kväll...

och har nästan nyss kommit hem från jobbet. Så kul att man kan blogga igen... Kände nästan att jag längtade efter att få komma hem så jag kunde sätta mig en liten stund.
Cissi, Ange, Julia och Micke va en sväng på m-berg idag så slängde några ord med dem oxå. Fixa med lite pengar från Ange till resan oxå så nu är det klart bara att betala. Annars har dagen varit lugn på jobbet... Skönt att vara hemma känner att jag ska nog krypa ner i ett varmt bad, ruskigt kallt ute! Passar på att lägga in lite bilder oxå....
Hej hopp, nu blir det ett dopp =)
Kram Kram

Så sött!
I My Things - tyg påsen har jag mina smycken
och i en andra har jag mitt smink.


Mina fina ljuslyktor som
jag tänder VARJE kväll
Tycker dem är jätte fina!



Jaja, får väl erkänna att allt det här
är köpt på jobbet =)



1 kommentar:

Ida sa...

Hejsan :) Mysig inredningsida du har. Kul att hitta en i samma ålder som håller på med inredning oxå.Hade bra / blomsterknoppar.blogspot.com