lördag 9 maj 2009

Bagaren Doris i farten igen...

Då var det dax igen då... Efter att ha verkligen stor städat köket igår (alla skåp, luckor, ugn, kakel och alla lådor mm) så var det dax att dra fram bak-boken idag. Jo, vart så sugen på att slänga ihop en liten deg till några bullar. Vanilj fick det bli denna gång... Det är ju så kul att fixa och greja lite. Så det fick inte bara bli en sats utan fyra =) Som vanligt vart ju resultatet bra, men va trodde ni =P När alla bullar äntligen var färdiga och jag tog en titt på diskbänken va det inte lika kul längre. Jag lyckas alltid grisa ner så dant... Det var mjöl och pärlsocker högt och lågt. Det som var ny städat och fint. Så då var det ju bara att sätta igång igen med att diska och göra fint men lika så där... Efter disken var det ju vatten både högt och lågt. Vet inte riktigt hur jag lyckats men men. Men jag vet ju att jag lämna köket glänsande och fint... som alltid =D
Hade ju självklart fått smaka men ni får nöja er med bilden =)
Kram Kram



2 kommentarer:

Mitt vita staket sa...

Hallo...du är ju riktigt händig ju:)riktig bullmamma kommer du bli..Kram

Sandra sa...

Ja jag kan om jag vill =D Brukar ju få för mej lite så där ibland att jag ska hitta på något =)