söndag 31 maj 2009

Söndags kväll och Mors Dag...

Just precis :o) I dag har man då firat lilla mammsen... <3<3 Grattis Grattis, Bästaste Mamma! @-'-- Mina bröder kom hem så det vart både god mat och lite jordgubbs tårta på det... Gött gött! Fixade klart det sista med håret idag oxå så nu får vi se hur länge det får va. Vet inte riktigt va jag tycket om det men det är väl oxå en vane sak... Varje spegel jag ser fastnar jag framför och står och hittar fel typ :oP men men det är väl som vanligt... Jag ger det 2- max 3 veckor så är jag tebax till det gamla vanliga :oP

Annars så har dagen varit ganska lugn. Va hemma hos Linda en sväng på lite kaffe. En gammal kompis som jag inte träffat på jaaa jag vet inte hur många år. Riktigt skoj! Visade sig att hon oxå bor här i brickebacken. Så det blev mycket "gamla minnen snack".

Otroligt ljuvligt väder har det vart oxå dom här senaste dagarna. Hoppas att det blir lika fint imorgon så man kan lägga sig en stund i solen. Liiiiite färg har man ju lyckats fått men det är inte så mycket att hurra för. Har ju så otroligt svårt att bli brun! :o( Men ska allt göra ett gott försök denna sommar ;o)
Kram Kram

Inga kommentarer: