tisdag 12 maj 2009

Tisdags kväll...

Jaha inte har det hänt något spännande inte...
I Söndags kväll och natten där var jag barnvakt åt världens sötaste bebis på 5 månader. Så go så! Gick bra förutom att jag inte kom i säng förän halv 5 på morgonen. Inte bara pga lillan utan hade bara svårt att sova. Så i måndags när jag kom hem var jag helt slut. Tog en dusch, käka lite och skulle kolla lite på TV men somna så vakna inte förän fram mot kvällen. Då var ju hela den dagen borta =/ Inte bra att hålla på och vrida och vända på dygnen så känner jag! Idag träffa jag Sussie en sväng. Prata ikapp lite skit =) Blir så full i skratt ibland... det kan ju vända snabbt tydligen. Sen blir vi blir lika irriterade och arga båda två. Draken är ju rubbad! När det var dax för Sussie att dra sig till frissan drog jag trippen förbi Neta. Blir ju allt för sällan, tyvärr, men alltid lika kul att ses. Vi skulle ta någon dag och hälsa på Katta föreslog hon. Typ 100år sedan känns det som. Katta var ju dock inne en sväng i julas på jobbet och hälsa på men det var ju bara en liten snabbis. Så det ska bli kul att ta lilla trippen till Askersund! Tiden går så fort och det var dax för mej att åka hem. En lugn hemma kväll framför TV fick det bli idag. Nämligen Desperate Housewives och Hell's Kitchen får man ju inte missa. Väntar på att Medium ska börja nu klockan 01.00... bara 30min kvar =) Sen får det allt bli sängen känner jag...
Kram Kram

Inga kommentarer: