onsdag 6 maj 2009

Ikväll unnade jag mej lite gott...

ja jag tyckte att jag var värld lite smarrigt ikväll efter en heldags springande på m-berg och stan. Jo jag har nog kommit på att jag ska köpa ett par nya jeans som jag använder allt för sällan. Vet inte riktigt men jeans är inte riktigt min grej men nu är det dax att köpa ett par till. Drog varenda affär på m-berg och hittade några men nja, vet inte. Hälsa på Sussie en sväng och tog en kaffe och babbla lite som vanligt. Efter att stora delar av dagen flugit iväg var det dax att röra sig in mot stan. Sprang runt där kors och tvärs, upp och ner men vet inte riktigt va jag höll på med. Tror jag kolla på allt annat som jag INTE skulle ha men det är ju då man hittar som mest. Kom över ett par jeans i alla fall men måste nog suga lite på det någon dag till lr så innan jag bestämmer mej. När jag ändå var i farten och hade ställt in mej på -måste hitta/ska ha(!!)- så passa jag på att kolla på lite BH;ar. Det är nog det värsta jag vet!!!! Har jätte svårt för att hitta någon som jag verkligen tycker om. Har ju ändå ganska så stor byst. Bökigt och krångligt med av och på, spänner här och trycker och skaver lite där. Och alla dessa modeller ska vi inte prata om *suck* Det är ju nästan så man kan börja undra och ens bröst är flyttbara. Antingen sitter dom nästan under hakan, knappt så man kan andas efter all Push-Upp lr så kan man få den glada överraskningen, näst intill strut formiga (??) Jag vill väl för fan inte se ut som Madonna gjorde då! Hade plocka på mej en bibba och efter att ha prövat, och jag skojar inte, 13st hittade jag äntligen EN som var sååå söt! Svart med lite spets med två små svarta knappar emellan =) Sen hitta jag ett para, oxå där jätte söta, svart string till, med lite spets och lite volang upptill runt om hela. Det blir till att slå till... ett måste bara =) Läste jag inte helt fel stod det även 25% på alla BH;ar... Se där då har man fyndat lite oxå =P
Tillbaka till det smarriga... Jo, det vart chokladpudding, banan och vaniljsås! *mums*
Kram Kram

Inga kommentarer: