onsdag 6 maj 2009

Efter nästan 2 månader...

så var det dax för lite Casanovas i Tisdags igen. Mötte Sussie där och vi var lite sena båda två... men vadå, fin folk kommer ju alltid sent =P Fast kan ju säga att det inte gäller alla haha! Nerverna var på topp och det skulle bli riktigt skoj... visst har man längtat lite men inte en sån DÄR Casanovas feber som jag brukar få. Betalade och gick in... garderoben nästa och en titt i spegeln sen var det bara att knalla in. Grabbarna körde för fulla muggar och vi tog oss ett bord. Dröjde inte länge förän man var uppe på golvet. Ja, jag vet inte riktigt men börjar gilla foxxen skarpt även fast jag fortfarande har två vänster fötter =D Kvällen rulla på och man fick sig ett par roliga skratt. Jag hade dock extra kul åt "deras" Dirty foxx... Jo jo ingen mästare själv som sagt men hade nästan lite svårt att se vem det var som förde *asg* Men måste vara lite ärlig oxå så vart jag lite besviken på grabbarna på scen denna kväll... det var inte riktigt det här draget som det brukar vara i vanliga fall. Lr kanske så att man har tröttnat lite på dom tråkigt nog! Nja, jag vet inte riktigt Tycker dom kan komma me lite mer nytt oxå och inte mala samma gamla hela tiden. Ja ja ska väl inte vara alltför negativ... dålig dag kanske va vet jag. =) Kvällen var slut och det var dax för oss att åka hem... Tack för denna gång Mr. Sethsson och gänget! =)
Kram Kram

Inga kommentarer: