lördag 2 maj 2009

Tvättdag egentligen...

men istället följde jag med min käre bror på Örebro travet. Brukar ju ta en Harryboy någon lördag så där ibland men lite kul att vara på plats liksom. Jag har varit på Örebro travet en gång tidigare, men knappt så jag kommer ihåg det för va så liten då. Kommer ju från en "trav tokig" släkt om man säger så. Kul att få en heldag själv med bror min oxå... Aldrig hänt förr tror jag så visst var det skoj. Inte bara hade man med sig det fin fina vädret utan turen oxå =D Dock inga stora summor men kom hem med mer än va jag åkte dit med i alla fall. Va folk det var där vill jag lova... 4865 lyckliga själar hade hittat dit. Vissa var ju som galna när hästarna skulle springa in i mål. Gapa och skrek för fulla muggar på både hästarna och kuskarna. Ska väl erkänna att lite rycktes man med i stämningen =D Första turen kom redan i andra loppet för min del! Men jag får väl allt säga grattis till min bror som drog in den stora summan. Hade skit i alla lopp sen i sista tog han en chansning på en häst som han vunnit på för länge, länge sedan. Men det visade ju sig vara kanon. Grattis Grattis!
Kram Kram

En av vinnar hästarna som drog
in lite pengar till mig.
Och här springer han i mål.
Tackar! =D



Inga kommentarer: