fredag 11 april 2008

Fredags Kväll

*Pust* Nu har jag nyss kommit hem ifrån Cissi. Har vart och jobbat dag så jag svängde förbi där en liten stund efter jobbet. Skulle inte jobbat idag men Neta och Sussie skulle iväg och handla lite nya varor så då fick jag stanna kvar och ta hand om kunderna...någon var ju tvungen att vakta butiken me sitt liv =) Och när dom hade kommit tillbaka var det ju bara att börja packa upp allt...och ni kan inte fatta hur mycket det var! Jag helt slut nu efter denna dag! Det var vi allihop vill jag lova! Mycket roligt som dom köpt in...dels några sparbössor som igentligen inte alls är i stil med resten av butiken men Sussie kunde inte låta bli.

Hel Coola!


Sen när allt var klart så var det ju typ bara att åka hem... men läget är så att jag inte har något körkort så det får ju bli att ta bussen. Och naturligtvis så missar jag första bussen.... så jag går tillbaka till affären och pratar lite me Neta för nästa skulle inte gå förän om ca. 20min. Sen gick jag till bussen igen arg (efter första missen) och jätte trött... tro på fan då att jag missa bussen igen!!! Så jag gick tillbaka till Neta me nästa gråten i halsen...jag orkade verkligen inte och jag ville ju bara hem...Hon hon fick sej ju ett gott skratt ialla fall. Ett tredje försök, nu även lite små putt, arg och trött, såå ja visst.......... jag hann me den! =) Prisa gud!!
Ja så nu ska jag väl kasta mej i säng och sova som aldrig förr!
Natti natt

Inga kommentarer: